Avatar billede Chewie Novice
17. oktober 2005 - 17:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger designere

hej eksperter

I forbindelse med åbningen af vores nye webshop søger vi fritids designere til design af tekstiltryk.

Vores eneste krav er at du har kendskab til vektorgrafik (eks. illustrator) og et indblik i hvad der rør sig i tiden.

Har du lyst til at arbejde hjemmefra, og tjene ekstra lommepenge på at udvikle designs, så kontakt Søren Riisager på sr[a]onpart dk for mere information
Avatar billede amx_dk Nybegynder
19. oktober 2005 - 12:21 #1
hvilket firma er der tale om?
Avatar billede Chewie Novice
19. oktober 2005 - 12:25 #2
OnlinePartner
2720 Vanløse
Avatar billede amx_dk Nybegynder
19. oktober 2005 - 12:35 #3
er det noget man kan læse mere om nogen steder?
Avatar billede Chewie Novice
19. oktober 2005 - 13:20 #4
Nej - men smid en mail, så dender jeg lidt om hvordan vi kan samarbejde
Avatar billede amx_dk Nybegynder
19. oktober 2005 - 13:53 #5
du kan skrive til mig på amx@amx.dk

jeg vil godt høre lidt om det.
Avatar billede nikonoah Nybegynder
20. oktober 2005 - 14:04 #6
Jeg vil da også meget gerne høre mere. Du kan skrive til mig på info@unique-arabians.dk
Avatar billede Chewie Novice
15. november 2005 - 14:03 #7
-