Avatar billede the_moun Nybegynder
17. oktober 2005 - 16:58 Der er 3 kommentarer

Pda kan ikke finde mit SD-card, 2 gb kingston ultimate

min pda
(Qtek s100/ magician/ i-mate jam/ MDA compact,
kært barn har mange navne)

kan ikke finde mit kingston ultimate 2 gb. SD card
Når jeg indsætter kortet spørger den om jeg vil formatere, som jeg svarer ja til. skriver så efterfølgende at den er blevet formateret med succes, men kan stadig ikke finde kortet.

please hjælp. skal jeg ha en driverupdate til 2 gb sd kort eller hvad
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. oktober 2005 - 18:27 #1
Prøv at formatere det på din PC først, derefter i din PDA. Det lyder skørt, men du kan læse det som en løsning for et 1 gb kort, i denne streng: http://pocketpcdubai.infopop.cc/groupee/forums/a/tpc/f/921100425/m/9261035701
Avatar billede the_moun Nybegynder
17. oktober 2005 - 23:36 #2
har ikke nogen kortlæser på min pc
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. oktober 2005 - 05:48 #3
Så lån en!