Avatar billede obaldo Nybegynder
17. oktober 2005 - 16:03 Der er 4 kommentarer

At højrestille og sætte prikker i indholdsfortegnelse

Kære medlemmer af Eksperten
For mit vedkommende drejer det sig om at sætte prikker og højrestille side tal samtidigt i en allerede eksisterende indholdsfortegnelse, hvor der som udgangspunkt manger både sidetal og prikker. Når man sætter prikker manuelt bliver højrestillingen skæv. Hvad gør en klog mand nu?

Mvh
Bente
Avatar billede daki Juniormester
17. oktober 2005 - 16:09 #1
Jeg tror det er noget med Funktioner\tabulatorer.
Vælg position med højre justering og prikker som fyldetegn.
Avatar billede daki Juniormester
17. oktober 2005 - 16:09 #2
Undskyld formater\tabulatorer.
Og som svar :-)
Avatar billede sigmig Nybegynder
19. oktober 2005 - 13:47 #3
Som udgangspunkt vil jeg mene, at du skal gå via Typografier (finder du under formater)- hvert niveau i en indholdsfortegnelse er nemlig en typografi. Når du er inde i den dialogboks kan du finde tabulator-funktionen og i den boks sætter du hak ved punkteret linie.
Avatar billede daki Juniormester
08. april 2006 - 14:43 #4
Lukke tid ??