Avatar billede hansen1142 Nybegynder
16. oktober 2005 - 17:10 Der er 4 kommentarer

PHP billede upload, og en lidt avanceret lister søges

Hejsa.. Håber at kunne få en smule hjælp her inde.. Jeg søger et script der er 100% klar til brug (kan dog godt sætte dstination for billeder osv :-P)

Selve upload formen er jo ikke den værste, men det ønske jeg har om en list_uploads lyder således:

Den skal automatisk lave thumbnails som gemmes i en mappe fx. thumbs - og originalen gemmes i en mappe fx original

Så skal hvert thumbnail jo selvfølgelig linke til sin originale størrelse, og der skal billedet gerne åbne i en pop-up der automatisk har størrelse efter billedet.

Håber der findes et sådant, eller at der er en der vil bruge lidt tid på at tilpasse noget i denne stil da jeg ikke selv på nogen måde har styr på dette.. Og den skal helst gerne være lige til at include uden at ødelægge design osv.. :-)
Avatar billede hansen1142 Nybegynder
16. oktober 2005 - 17:13 #1
Forresten, det hele må meget gerne ligge i samme fil, med upload formen øverst, og med mindre at det er et for stort krav kunne det også være ret lækkert hvis billederne kommer op at stå på en række med 3 billeder i hver række, og så et lille script der sørger for at der ikke er mere end 30 billeder på hver side - altså noget der selv laver sideskift.. Håber der er en der vil bruge sin tid på at bikse noget brugbart sammen.. CMS systemer har desværre ingen interesse..
Avatar billede hansen1142 Nybegynder
17. oktober 2005 - 07:31 #2
Det med at der skal være sideskift osv. er dog ikke et krav.. Selve emnet er mest det vigtigste..
Avatar billede hansen1142 Nybegynder
19. oktober 2005 - 09:11 #3
Slet ingen?? :-(
Avatar billede JOHN_DOE Nybegynder
19. oktober 2005 - 09:18 #4
Hmmm.. Hvem tror du, du er?? En konge eller sådan noget..??

Du lyder meget jeg vil ha' jeg vil ha'..
Istedet for kunne du spørge folk om vi ville hjælpe.. Ihvert  kunne du ændre lidt på alle dine ønsker..!

Men jeg kan måske godt hjælpe?? Hvilken hjemmeside skal det der upload system ligge på?