Avatar billede screem_brille Novice
15. oktober 2005 - 12:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Al denne snak om manglende folk osv.

Fandt lige en job annonce *G*

http://www.bksv.com/3888.asp

citat:

Vi søger en datafagteknikerlærling.

Jobbet

Du ansættes i afdelingen for Planlægning og Indkøb og indgår i Stamdatagruppen, som er et team på tre medarbejdere med indbyrdes integrerede arbejdsopgaver. Stamdatagruppens primære ansvar er at vedligeholde og udvikle håndteringen af kritiske produktdata i virksomhedens ERP system (Oracle). Til de centrale driftsopgaver hører systemadministration af delnumre, produktfrigivelser, prislister, originalarkiv, produktionsgrundlag etc. Hverdagen er travl og udfordrende, og logistik flowet er globalt. Det er derfor nødvendigt hele tiden at automatisere og forenkle Stamdata-gruppens arbejdsgange. Du forventes at kunne drive og forankre denne proces, sideløbende med deltagelse i den daglige drift.
Kvalifikationer

Du har en relevant teknisk eller IT-mæssig uddannelsesbaggrund, og du arbejder i dag eksempelvis i en Logistik-, PTA- eller IT-funktion i en større produktionsvirksomhed. Du er en haj til anvendelsen af EDB analyseværktøjer, og grundlæggende evner du at danne dig et sikkert overblik over globale forretningsprocesser og at omsætte disse til systemarkitektur!
18. oktober 2005 - 13:48 #1
:D
Avatar billede huset Praktikant
19. oktober 2005 - 09:14 #2
Hvor i er det sjove?? :)
Avatar billede screem_brille Novice
28. oktober 2005 - 14:06 #3
lukket