Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. oktober 2005 - 23:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IP Telefoni "Nummerportering"

Jeg er ellers rimeligt godt inde i IP telefoni, men kommer nu til at tænke på en mindre gråzone som jeg håber nogle af jer kloge hoveder har svar på.

Man kan til hver tid nummerportere sit nr til div udbydere af IP telefoni, men jeg kan ikke se nogle steder hvori der står om man kan nummerportere fra et IP telefoni selvskab til et andet. "Selvfølgelig når en binndings periode er overstået" nogle her der kender reglerne for om jeg kan skifte leverandør / udbyder eller om det ikke er muligt at tage sit nr med fra en udbyder af ip telefoni til et andet. hvis ikke, lever de selvskaber ikke under et fælles diæktiv der gør at forbrugerne tilhver tid skal have mulighed for at kunne nummerportere sit nr efter end binndings periode.
MC
Avatar billede jackass- Nybegynder
04. november 2005 - 11:30 #1
Hej

Jo, du kan godt portere dit nummer, uanset om det er IP telefoni eller andet..
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
29. januar 2006 - 20:41 #2
Jeg er igang med at lukke mine snart alt for mange åbne spørgsmål "Det er meget pinligt" så derfor om mit spørgsmål er aktuelt eller ej, så deler jeg point ud på de der har svaret, Er der nogle der føler sig snydt må i lige kontakte mig i spørgsmålet.
Undskylder mange gange for den til tider lange svar tid.

MC