Avatar billede spacee Nybegynder
14. oktober 2005 - 05:53 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Forlaenger kabel til mus m.m

Et lidt anderledes spoergsmaal..

Kan det lade sig goere at for rigtig lange forlaenger kabler til mus/keyboard/skaerm? Evt. hvor flere kabler er sat sammen. ca. 10 meter
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. oktober 2005 - 05:58 #1
Avatar billede spacee Nybegynder
14. oktober 2005 - 06:01 #2
takker... tager et kig :)

det goer ikke noget hvis det ogsaa kan koebes i usa, da det er her det skal bruges
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. oktober 2005 - 06:03 #3
Kender desværre ikke til nogle specikke butikker i USA, men vil tro sådanne kabler kan findes i de fleste hardware forhandlere.
Avatar billede spacee Nybegynder
14. oktober 2005 - 06:07 #4
du mener ikke det skulle vaere noget problem at connecte mus/keyboard/skaerm til en processor som staar ca 10. meter vaek? ... baade med hensyn til at koebe kabler og med at fa en resultat hvor det hele virker som sad man lige ved siden af processoren
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2005 - 06:34 #5
Nogle PS2 porte kan ikke trække 10 meter kabel (end ikke 5 meter) men så kan du jo bare vælge keyboard og mus med bluetooth.
Avatar billede spacee Nybegynder
04. april 2006 - 08:51 #6
ligger i ikke begger lige et svar? :))
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. april 2006 - 09:07 #7
svar.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
04. april 2006 - 09:09 #8
:)