Avatar billede mc_goblen Praktikant
13. oktober 2005 - 14:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Baggrundsbillede blir gråt?

Hej,

når jeg sætter et billede til Background på min PPC blir det automatisk nedtonet... - kan dette slås fra?
Avatar billede leifleif Nybegynder
13. oktober 2005 - 17:13 #1
Der findes en del software på nettet, der næsten alle hedder noget med: Theme . Med disse kan du selv designe dit today billede.
Google er din gode ven.

mvh/leif b.
Avatar billede mc_goblen Praktikant
13. oktober 2005 - 20:24 #2
Ja, det var nemlig også det som undrede mig lidt, for med Themes er der nemlig ingen problemer... Men ja... jeg prøver lige at kigge lidt videre på det... smid et svar... :)
Avatar billede leifleif Nybegynder
14. oktober 2005 - 00:04 #3
OK
Leif B.