Avatar billede kannesen Nybegynder
12. oktober 2005 - 11:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvad er det med de point?

hej

hvad er meningen med de point?
hvad sker der hvis man kun har 0 og  hvad hjælper det at komme op i placeringen?

mvh.

Kjartan
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. oktober 2005 - 11:49 #1
Avatar billede kannesen Nybegynder
12. oktober 2005 - 12:42 #2
kanon! det var der man skulle kigge! :s
Avatar billede mjl Nybegynder
12. oktober 2005 - 18:46 #3
Ja, og så giver man hjælperen points. I dette tilfælde, ville det klæde dig, at give "majsmarken" points...
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
12. oktober 2005 - 21:23 #4
>> mjl

Spørgsmål om eksperten plejer vel at være gratis? :)
Avatar billede mjl Nybegynder
12. oktober 2005 - 21:31 #5
Ok...sorry. Så bare lige de 5 points, han gav sig selv!

Jeg blander mig bare lige uden om :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. oktober 2005 - 21:43 #6
No Big Deal - Han/hun(?) lærer det nok...

Velkommen til Eksperten.dk iøvrigt...
Avatar billede kannesen Nybegynder
13. oktober 2005 - 09:52 #7
okay, my bad... jeg troede at når det blev postet som kommentar istedet for svar var det fordi den der svarer ikke ville have point... men sådan er det vel at være ny!
hvordan kommer jeg så til at give "majsmarken" point?
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
13. oktober 2005 - 09:57 #8
Folk poster som regel (de steder jeg kommer) som kommentar og lader det være op til spørger om det er et brugbart svar. Og først derefter smider man et svar - medmindre man er ca. 100% sikker på at ens svar er det rigtige.

Og med hensyn til spørgsmål om Eksperten (som det her er), så er det normalt at de er gratis :)
Avatar billede kannesen Nybegynder
13. oktober 2005 - 10:04 #9
ok, men nu er jeg i den situation at jeg har lavet den samme fejl i et spørgsmål om ASP, og der har jeg åbenbart "snydt" en for 60point. kan man ikke tilbagebetale dem?
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
13. oktober 2005 - 10:14 #10
Nej, når points er givet kan de ikke trækkes tilbage. Men normal opretter man et nyt spørgsmål i den samme kategori og i overskrifter skriver man så noget a la:

"Point til brugernavn"

Og i teksten skriver man så et link til det spørgsmål hvor der blev "snydt", så andre kan se at du ikke bare giver points væk for ingenting.
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
13. oktober 2005 - 10:16 #11
Der står faktisk også lidt om det i det link som majsmarken gav.
Avatar billede kannesen Nybegynder
13. oktober 2005 - 11:41 #12
ok