Avatar billede miss-g Seniormester
12. oktober 2005 - 02:46 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan anmelder man?

Kan I ikke lave en beskrivelse så man ved hvordan man anmelder. Det er ret forvirrende efter systemet er lavet om.

I vil måske ikke have anmeldelser mere?
Avatar billede madsnb Nybegynder
12. oktober 2005 - 03:03 #1
Gå ind i et spørgsmål f.eks. dette... Ude til venstre i menuen er der en som hedder funktioner. Der klikker du på den lille pil så menuen folder sig ud. Nr 4 fra toppen er anmeld misbrug.

Var det den du mente?
Avatar billede miss-g Seniormester
12. oktober 2005 - 03:07 #2
Hej madsnb - ja, jeg kan godt finde knappen/linket.

Men de vinduer man efterfølgende får med send knap osv. Det er mig en gåde hvordan det foregår?
Avatar billede madsnb Nybegynder
12. oktober 2005 - 03:13 #3
Aha det kan jeg godt se.. Så afvis mit svar.. Vi må have en guide af en som har prøvet funktionen...
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
12. oktober 2005 - 04:52 #4
prøv lige at klikke på anmeld misbrug igen miss. det kan ikke være mere simpelt, hvilket du vil opdage hvis du prøver. Der er f.eks. ikke nogen send knap.
prøv det.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
12. oktober 2005 - 04:57 #5
Du skal skrive brugerens navn (nick)
Du skal markere hvilken handling du vil anbefale admin. (4 muligheder)
Du skal kommentere hvad du mener problemet er.
Afslutningsvis klikke på anmeld.
Avatar billede peet49 Nybegynder
12. oktober 2005 - 08:50 #6
Og så er der ikke ret meget, der bliver gjort ved noget som helst.
Avatar billede miss-g Seniormester
12. oktober 2005 - 11:27 #7
bob-bob1 --->  Ja, så langt så godt. Det vindue kender jeg...

Du skal skrive brugerens navn (nick)
Du skal markere hvilken handling du vil anbefale admin. (4 muligheder)
Du skal kommentere hvad du mener problemet er.
Afslutningsvis klikke på anmeld.

Men herefter kommer et nyt vindue med et tekstfelt, overskrift og send knap ???
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
12. oktober 2005 - 17:19 #8
Sry så miss, jeg gik ikke videre, da jeg jo ikke ville anmelde nogen.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. oktober 2005 - 22:36 #9
det der skærm billede nummer 2 plejer jeg bare at ignorere
Avatar billede miss-g Seniormester
18. oktober 2005 - 00:40 #10
Ok, er da i tvivl om det virker, da der slet ikke er sket nogen response ang. min anmeldelse.

Man kan også undre sig over at der ikke kommer en co-admin på banen som lige kan fortælle hvordan det virker...hm.
Avatar billede miss-g Seniormester
19. oktober 2005 - 13:18 #11
Lukker - tak for jeres kommentarer. Vi fik vist ikke svar nogen som ved det, men det er vist ikke noget nyt.