Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:18 Der er 6 kommentarer

Online tid

Er det muligt i Windows at se et sted, hvor meget man har været online på en opkaldsforbindelse inden for en given periode..?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:34 #1
Ikke i selve Windows.
Der skal 3. part program til eks ->
http://www.stoneware.dk/connectcontrol/default.htm ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:37 #2
Nøøøøj - ny rekord i åbne/uafsluttede spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=jes_petersen2&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - ikke populært !!!
Der er flere der 'kalder' på dig...

En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommentar/besvare ikke) bruger med for mange 'hænger' spørgsmål - som her !

Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/

(Jeg tror at du har fået det at vide før?)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:43 #3
Pt 44 åbne/uafsluttede... kun 6 stk. af disse har du på nogen måde skrevet tilbage...

(Se bort fra mit indlæg: [11/10-2005 20:34:43] hvis det skal være på den måde...)
Avatar billede logsuppe Nybegynder
11. oktober 2005 - 21:00 #4
kan man ikke bare højreklikke på opkaldsforbindelsen og vælge status, som man kan med en lan-forbindelse?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 00:31 #5
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 00:32 #6
Nå ja - det er jo ikke standard for <jes_petersen2> ? pt 44 åbne/uafsluttede spm. !!!