Avatar billede EIHP Juniormester
11. oktober 2005 - 17:03 Der er 1 løsning

Dansk ordbog til palm

Jeg har forsøgt at kigge lidt rundt på google uden held..

så er der nogen der kender til en dansk ordbog, jeg kan få på min palm.. på en eller anden måde.. da jeg er træt af, at skulle slå hvert et ord op i en stor klodset bog.. jeg har alligevel min palm med alle vegne.. så hvorfor ik få en ordbog i den.. da jeg alligevel går i skole.. jeg har mere forskellige matematik programmer i, som hjælper mig godt.. men jeg mangler en ordbog, til at slå op i..
Avatar billede badazz Novice
20. november 2005 - 23:57 #1
Lige netop dette spørgsmål har været oppe at vende mange gange på pocketfreak.dk men der er endnu ikke udvilket nogle programmer til PocketPC og tror så hellerikke at der er lavet nogle til PalmOS men alle på pocketfreak som stiller samme spørgsmål som dig anbefales at skrive en mail til nogle af de forlag der udgiver ordbøger til PC, eks. gyldendal, jo flere mails de modtager med forespørgsel, jo større er chansen for at de får lavet en version til PocketPC / PalmOS