Avatar billede bootie Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:43 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hosting af erotik site

Hejsa

Nogle der ved hvad hosting af et site med erotisk indhold koster?

Jeg ved at nogle steder er det helt forbudt og andre skal man have en speciel aftale og pris, men er der nogle der har erfaring med priser og steder og sådan?

Der vil jo, alt andet lige, skulle tillægges en del mere til sådan et site end et almindeligt site. Sandsynligvis
Avatar billede saucer Nybegynder
11. oktober 2005 - 12:02 #1
Et hurtig google søgning gav : http://www.sexland.dk/Webmaster/Hosting/

Kunne det bruges ??
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
11. oktober 2005 - 13:20 #3
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
12. oktober 2005 - 19:16 #4
bootie, hvis det er en udenlandsk side, så kan jeg godt give dig et par gode. jeg bruger selv flere som er er amerikansk
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. oktober 2005 - 01:44 #5
bootie: Kontakt mig på mc@metasecurity.dk ,jeg kan hjælpe dig. Så lad os få en snak :)
Avatar billede hansen1142 Nybegynder
15. oktober 2005 - 01:53 #6
Du kan også hoste selv.. Så har du jo også den fordel at selv sidde med serveren, og du har uimodståelig meget plads.. :)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. oktober 2005 - 13:40 #7
hansen... nej da.. så skal han have 110% styr på server og sikkerhed, plus han skal have en forbindelse derhjemme som vil koste kassen. Upload er jo faktisk det man betaler for som kunde hos en internet leverandør, og hvis han ligepluslig får 50.000 unikke brugere pr dag... så går han fallit og må sælge sine møbler.

Så heller find en dedikeret server host, hvor man har en hel server for sig selv. Evt en britisk som ligger ret tæt på danmark, da de danske "traffik pirater" suger penge ud af liver på folk i danmark, og man får ikke meget traffik med i den relative dyre pris det koster at købe en dansk server hos en host feks.

Bootie, hvis det er en engelsksporget side, som også vil tiltrække flere brugere. så lej dig en server i usa. de er hurtige og du får en stor traffik med i prisen.