Avatar billede amx_dk Nybegynder
10. oktober 2005 - 10:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Salg af website design/domæne navn

Hvor kan man sætte et domæne til salg.  Jeg ejer et dk domæne hvor der er 1000 mennesker skrevet op til nyhedsbrev og der er 100 besøgende om dagen (kun på navnet). Alle besøgende er unge mænd der godt kan lide "pæne piger"

kan man sælge sådanne et domæne og hvor?  jeg vil kun have håndøre for det :-)
Avatar billede goose Nybegynder
10. oktober 2005 - 11:27 #1
De fleste bruger vel QXL, men du skal da være velkommen til, at sende mig en mail med domænenavn og en ønsket pris. Måske er jeg interesseret.

admin snabelA goose . dk

/Goose
Avatar billede areon Nybegynder
10. oktober 2005 - 18:56 #2
Hva vil du have for det``? Send info til tsorensen@nightlife.bg
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:31 #3
hvad er domænet?
Avatar billede christoffero Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:22 #4
ja lad os se hvad det er ;)
Avatar billede amx_dk Nybegynder
13. oktober 2005 - 09:24 #5
Jer der har skrevet email oplysninger, jeg sender jeg lige et link i aften samt mere præcis information om siden, design, og domæne
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. oktober 2005 - 15:27 #6
martin(at)tygsen.dk
Avatar billede amx_dk Nybegynder
07. november 2005 - 13:13 #7
siden jeg har talt om er denne. den har 700 brugere og er lavet på et nyheds/galleri system der har kostet 800 kr. så der er fri benyttelse af plugins osv.

http://www.mizznurse.dk/mizznurse_v3/

obs, som det ses er selve siden taget ned, men linket her virker.  OBS. siden vil bliver ryddet for billeder osv. men jeg hjælper gerne til med design af et evt logo.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
02. april 2006 - 23:34 #8
closed