Avatar billede javastart Nybegynder
09. oktober 2005 - 22:52 Der er 7 kommentarer

sms gateway

hvem undstøtter sms gateway?
fx.

sådan man skriver
T BESKED hejsa med dig
og sender til 2303
så får man det ind i databasen og kan senere udhente det?

hvem understøtter det?
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. oktober 2005 - 22:57 #1
Avatar billede javastart Nybegynder
09. oktober 2005 - 23:02 #2
ja.. men det jo at sende emails til mobil numre..
skal bruge det jeg sagde...
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. oktober 2005 - 23:05 #3
Snakker vi ikke om nogen sender en SMS til et nummer, som du så modtager og kan behandle?

Det må dem som udbyder sms gateway da også have kendskab til!
Det har ihf intet med php at gøre.
Avatar billede coderdk Praktikant
09. oktober 2005 - 23:17 #4
www.unwire.dk kan lave det - De er dog lidt dyre ;P
Avatar billede leif Seniormester
10. oktober 2005 - 09:36 #5
Kontakt www.coolsystems.dk eller SMS A/S de kan hjælpe, men det er ikke billigt.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
10. oktober 2005 - 17:11 #6
Hey.
Hvis du kan bruge en en løsning hvor du får dit eget 8 cifter nr i stedet for et på 4 kan jeg ordne en meget billig løsning til dig..
Du kan skrive til min mail jacob snabela smsplus.dk

Kan også levere en løsning men 4 cifter nr. men de er noget dyre..
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
14. oktober 2005 - 22:39 #7
realt set har vi en gateway der virker ... hvad skal du bruge den til

skriv til Ole.Oldhoj@gmail.com ... og skriv hvor mange sms du vil sende og hvad du regner med deres indhold og længde i bytes er