Avatar billede tash Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:31 Der er 4 kommentarer

Båndbrede fordelling så der bliver lagt en begrænsning på?

Jeg har en router som dele vores internet i 4 herhjemme og nå jeg gerne vil spille cs:s og min bror sidder og downloader for jeg en for høj ping og det er jo umuligt at spille med.

Nogen som ved om man kan gøre noget? så som at sætte en begrænsning på routeren så vi for delt båndbreden på 1 m/bit i 2 så han for 512/128 og jeg for 512/128?
Avatar billede boxer Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:40 #1
Avatar billede madsnb Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:44 #2
Ja netlimiter er nok det eneste du kan gøre... Ellers skal du blocke de porte han bruger i routeren. Men det er også det eneste du kan gøre i den ;-) Problemet er bare at netlimiter skal installeres på hans computer, men går han med til det er der jo intet problem.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:25 #3
<tash>: Please - Generelt så bør du lige læse og forstå lidt om regler her på Eksperten.dk -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Du har endnu ikke pænt lukket/afsluttet/uddelt-point i nogle af dine pt 7 oprettede spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=tash&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede svart Nybegynder
08. februar 2006 - 21:05 #4