Avatar billede mobius6 Juniormester
09. oktober 2005 - 06:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

9 dage uden 'een eneste mail?

Ja som det antydes i overskriften har jeg nu på 9'ende dag IKKE modtaget en eneste mail fra eksperten (og ja der burde ligge en hel del og vente)...hvad sker der? er det en test af tålmodighed?
Avatar billede sardinen Nybegynder
09. oktober 2005 - 06:30 #1
Kan det tænkes at din mailbox evt. sorterer det som spam? Det gjorde det i min gmail, som jeg bruger hertil.
Avatar billede boxer Nybegynder
09. oktober 2005 - 07:36 #2
mobius6 > Velkommen til den nye og forbedrede udgave af Eksperten.dk :o)

Gælder det katagorier du abonnerer på, eller mails ved nye indlæg?
Jeg får mine mails - ikke altid til tiden men de kommer.
Avatar billede peet49 Nybegynder
09. oktober 2005 - 10:43 #3
Jeg får kun ganske få-indlæg i gamle spørgsmål får jeg nogenlunde-i nye spørgsmål så at sige ingen.
Avatar billede hcma Novice
09. oktober 2005 - 11:46 #4
de gange jeg har oplevet problemet, har jeg skrevet til info@eksperten.dk, og der går så max. til næste dag, hvorefter det regner ind med mails
Avatar billede mobius6 Juniormester
10. oktober 2005 - 07:14 #5
det gælder ALLE mails (normalt får jeg mellem 20-30 om dagen)
jeg har intet ændret i forhold til mine indstillinger, og fik da også et par mails de første dage efter "forbedringen".

-det bliver IKKE frasorteret som spam.

...det er som jeg ikke eksisterer længere, har skrevet til info, ingen response.
Avatar billede hcma Novice
10. oktober 2005 - 10:33 #6
kan det have noget med dette at gøre?
http://exp.dk/enyt.phtml?id=156
Avatar billede mobius6 Juniormester
10. oktober 2005 - 15:34 #7
hcma_catbody----det tror jeg ikke, jeg har ihvertfald ikke modtaget noget.

og stadig heller ikke modtaget response fra Info@e...
Avatar billede mobius6 Juniormester
12. oktober 2005 - 09:35 #8
anyway skifter email, ser hvad der sker.
tak for interessen