Avatar billede 123design Nybegynder
08. oktober 2005 - 22:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opstartsproblemer - Bundkort

Hej jeg har en P4 maskine med et MSI bundkort... alt med strøm står som standard! Nogle gange når jeg tænder den vil den kun tænde alt internet hardware som cpu, hd, cpu køler, graffikort... men ikke skærm tastatur og mus... nogle gange tænder den det hele og andre gange ikke... idag efter 10 forsøg plus en omgang eftermontering af kabler er det stadig ikke lykkedes for den at starte op...

Jeg tror personligt måske at det er bundkortet der har tossede problemer men må jo lige spørge jer eksperter ;)

Hvad kan problemet være? og hvordan kan det løses?

Daniel Kjær
Avatar billede 123design Nybegynder
08. oktober 2005 - 23:11 #1
internet = interne
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. oktober 2005 - 00:23 #2
prøv at vende blæseren på cpuén..

Blot et bud..O)
Avatar billede 123design Nybegynder
09. oktober 2005 - 19:31 #3
Hej -bartfreak- blæseren er vendt 100% korrekt..

Har også prøvet at tag batteriet af bundkortet i 30 min.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:23 #4
men du har ikke prøvet at vende den.

Hvad med rammende sidder de ordentligt.??

Man bliver nødt til at udelukket en ting ad gangen, enten ved fjerne den og/el. erstatte det med andet hardware.. fejlsøgning..O)
Avatar billede 123design Nybegynder
09. oktober 2005 - 23:08 #5
Hvad mener du bartfreak... Hvordan kan den vendes på andre måder? jeg tror ikke den kan har prøvet at tage hver hardware del ud som den kan undvære, og prøvet at tage strømmen fra cpu-køleren
Avatar billede 123design Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:01 #6
Er der ikke nogle der kende rtil problemet?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:19 #7
bare tag point selv, og prøv igen..