Avatar billede xy Nybegynder
07. oktober 2005 - 20:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan stiller jeg xp til automatisk at huske et dokument

Jeg var næsten færdig med en meget stort stykke arbejde og pludselig forsvandt et dokument for mig i Word. Et dokument der var gemt mange gange under arbejdet

Jeg har en erindring om at mit wordprogram kan stilles til stille mig spørgmålet næste gang, jeg åbner for computerer, om jeg ønsker at gendanne et dokument elller noget i den stil

Hvis nogen ved hvordan det kan gøres eller om det er rigtigy vil jeg meget gerne høre fra dem
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. oktober 2005 - 21:57 #1
"forsvandt" ?

I Word ka' du altid se i [Filer] hvilke dokumenter du sidst har åbnet... Default de sidste 4 stk..
Avatar billede xy Nybegynder
07. oktober 2005 - 22:15 #2
Der srod ingenting om min opgave og heller ikke i seneste dokumenter

De to steder tjekkede jeg selvfølgelig
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2005 - 20:38 #3
En måde at finde dit dokument på - når du har gemt det undervejs - er at åbne stifinder. og søge efter *.doc det finder alle word dokumenter. Du kan indkredse din søgning til at være inden for bestemte tidsintervaller. f.eks. den sidste uge., så finder du sikkert dit dokument.
Som majsmarken skriver, så vises de sidste åbne filer i filer menuen - nederst, men har du haft andre åbne i mellemtiden, så er det dem der ses.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2005 - 20:40 #4
Du sætter word til at gemme automatisk hvert f.eks. 10 min. Under (jeg har eng. version)
Tools - Options
vælg fanebladet Save
og sæt et hak ud for Save AutoRecover  info every: og så minutter, så får du et gendan, hvis PC'en pludselig går ned. Men det virker kun, hvis forbindelsen pludselig afbrydes, ikke hvis word lukkes "normalt".
Avatar billede xy Nybegynder
08. oktober 2005 - 22:01 #5
på dansk

Funktioner
indstillinger
gem

Det var den instilling, jeg manglede

tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2005 - 22:05 #6
Velbekommen. Håber du fandt dit dokument
Avatar billede xy Nybegynder
08. oktober 2005 - 22:16 #7
Nej dokumentet er væk, Det måtte jeg arbejde på forfra hele natten. Men det var for at undgå den samme situation
Lægger du ikke et svar ud
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2005 - 18:21 #8
Surt... Svaret kommer her.