07. oktober 2005 - 20:41Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Hvordan stiller jeg xp til automatisk at huske et dokument
Jeg var næsten færdig med en meget stort stykke arbejde og pludselig forsvandt et dokument for mig i Word. Et dokument der var gemt mange gange under arbejdet
Jeg har en erindring om at mit wordprogram kan stilles til stille mig spørgmålet næste gang, jeg åbner for computerer, om jeg ønsker at gendanne et dokument elller noget i den stil
Hvis nogen ved hvordan det kan gøres eller om det er rigtigy vil jeg meget gerne høre fra dem
Der srod ingenting om min opgave og heller ikke i seneste dokumenter
De to steder tjekkede jeg selvfølgelig
Synes godt om
Slettet bruger
08. oktober 2005 - 20:38#3
En måde at finde dit dokument på - når du har gemt det undervejs - er at åbne stifinder. og søge efter *.doc det finder alle word dokumenter. Du kan indkredse din søgning til at være inden for bestemte tidsintervaller. f.eks. den sidste uge., så finder du sikkert dit dokument. Som majsmarken skriver, så vises de sidste åbne filer i filer menuen - nederst, men har du haft andre åbne i mellemtiden, så er det dem der ses.
Synes godt om
Slettet bruger
08. oktober 2005 - 20:40#4
Du sætter word til at gemme automatisk hvert f.eks. 10 min. Under (jeg har eng. version) Tools - Options vælg fanebladet Save og sæt et hak ud for Save AutoRecover info every: og så minutter, så får du et gendan, hvis PC'en pludselig går ned. Men det virker kun, hvis forbindelsen pludselig afbrydes, ikke hvis word lukkes "normalt".
Nej dokumentet er væk, Det måtte jeg arbejde på forfra hele natten. Men det var for at undgå den samme situation Lægger du ikke et svar ud
Synes godt om
Slettet bruger
09. oktober 2005 - 18:21#8
Surt... Svaret kommer her.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.