Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
05. oktober 2005 - 19:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et billede ovenpå et andet billede

Hey, jeg er rimmelig ny på dette om råde !

Jeg har bar et problem det er at jeg har lavet et fedt design altå som et billede, men jeg kan ikke sætte andre billeder eller skrive oven på den billede jeg har sat ind !

hvordan går jeg det? det er Microsoft FrontPage jeg bruger!

Hilsen Lasse Hansen
Avatar billede miss-g Seniormester
05. oktober 2005 - 20:48 #1
Hvis du lægger dit billede som baggrund i f.eks. en tabel så kan du skrive ovenpå eller lægge billeder over.
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
05. oktober 2005 - 21:23 #2
Det kan jeg ikk bar! for hvis man ligger det ind som baggrund kommer den side om side med sig selv. og man kan ikk ligge et andet billede oven på !
Avatar billede mrjowns Novice
06. oktober 2005 - 00:21 #3
Hej Lasse! Har du mulighed for at lægge dit billede/design et sted på nettet så vi kan se hvad du snakker om? Så bliver det nemmere at hjælpe dig!
Avatar billede miss-g Seniormester
06. oktober 2005 - 03:19 #4
Det er muligt via css at sige at baggrundsbilledet IKKE må gentage sig selv.

Og jo - man kan godt lægge en billede i f.eks. en celle i en tabel, hvor der er et billede i baggrunden. Det er muligt du ikke kan se baggrundsbilledet så, men det er en anden sag.

Men enig med mrjowns - det er lettere at sige hvad du skal gøre hvis vi ser designet.
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
16. oktober 2005 - 11:03 #5
Jeg fandt selv ud af det ! det bliver oprettet et andet spørgsmål af mig, som i meget gerne må hjælpe mig med!

- ps. jeg fandt IKKE ud af hvordan det virkede, det i forklarede mig, fandt selv ud af noget andet !

Hilsen Lasse