Avatar billede keko987 Nybegynder
05. oktober 2005 - 12:58 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

stort plaket ved hjælp af

hej

Findes der et (gratis) program der kan lave et stort plaket (40cm x 70cm) ved at man bruger A4 papir og en printer.

på forhånd mange tak......
Avatar billede Bennysørensen Praktikant
05. oktober 2005 - 13:08 #1
Er der nogen i hele verden der kan forklare mig hvorfor dette spørgsmål ligger under brugervenlighed?`

Beklager at jeg ikke kom med en løsning, Keko, men der er SÅ få brugervenlighedsrelaterede spørgsmål herinde...
Avatar billede trophymanager Nybegynder
05. oktober 2005 - 14:22 #2
han vil gerne ha lidt venlighed fra brugerne :)
Avatar billede djqd Nybegynder
05. oktober 2005 - 15:15 #3
"Lidt venlighed herfra." :-)

Desværre kender jeg ikke noget som er gratis, men Microsoft Publisher (officepakken)
har denne funktion.
Du angiver selv størrelsen på papiret, hvorefter du kan udskrive i a4 med eller uden skæremærker.
Avatar billede hcma Novice
10. oktober 2005 - 17:41 #4
2 enslydende spørgsmål:  http://exp.dk/spm/654253#rid5842771
luk det ene (det er faktisk forbudt i.flg. ekspertens regler at have 2 enslydende spørgsmål åbne)
Du kan lukke et spørgsmål ved selv at lægge et svar og så efterfølgende acceptere det.
Avatar billede hcma Novice
10. oktober 2005 - 17:42 #5
da du er ret ny herinde vil vi gerne sige Velkommen !!
og du bør læse den side om eksperten.dk
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede keko987 Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:55 #6
til djgd

mange TAK. jeg var ikke klar over at man ku' bruge det prgrm til plakat udskrvng.
Avatar billede djqd Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:57 #7
Selv tak.
Du skal så bare acceptere mit svar, så bliver spørgsmålet lukket, og der bliver tildelt point.
Avatar billede hcma Novice
11. oktober 2005 - 15:04 #8
djgd >>  hvilken udgave af publisher kan det ?
Avatar billede djqd Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:09 #9
Så vidt jeg husker har jeg brugt funktionen i både v.97, v2000. Pt har jeg v. 2003
og den kan også.
Opret et nyt dok. går derefter i "page setup" sideopsætning og deff. dit papir. Meget nemt.
Avatar billede djqd Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:09 #10
deff = diff.
Avatar billede hcma Novice
11. oktober 2005 - 15:28 #11
djgd >>  sorry, tænkte mig absolut ikke om. selvfølgelig er funktionen der :o)
Avatar billede Bennysørensen Praktikant
11. oktober 2005 - 15:31 #12
Er er enelleranden, der kan fortæeller mig om a. Der overhovedet er en redaktør på denne kategori, b. om han læser de forskellige spørgsmål og c. hvordan man eventuelt overtager hans job? Dette spørgmål skal ikke besvares her, det handler om grafik i plakatform!
Avatar billede djqd Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:44 #13
Ja ja Anders! :-)
Men lidt venlighed overfor en ny bruger er vel ikke af vejen...
Avatar billede djqd Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:45 #14
Går selvfølgelig udfra at keko987 lukker dette snarest. ;-)
Avatar billede hcma Novice
11. oktober 2005 - 15:55 #15
spørgsmål i forkert kategori sker tit, og for det meste bærer vi over med "synderen" ;o)