Avatar billede computerphper Nybegynder
04. oktober 2005 - 21:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Illustration af ordet "job"

Hej eksperter,

Jeg er ved at skrive en opgave om jobs, så kort og godt: hvad kan illustrere ordet "jobs"? Jeg snakker her grafik, ikke billeder.

Mvh,
Christian
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:04 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:06 #2
Avatar billede computerphper Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:31 #3
Nu tænkte jeg ikke klipart. Mere noget abstrakt jeg selv kunne sidde og designe.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:32 #4
Hvad omhandler opgaven mere præcist?
Avatar billede computerphper Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:53 #5
Markedet for jobsøgning i Danmark. Så keywords ville være "at søge job" og "job". Er selv helt tom for ideer.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:56 #6
Ok, det er helt fint og udmærket at gå videre med. Er det til en forside, eller som illustration inde i rapporten?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. oktober 2005 - 23:04 #7
Når man søger job er det som regel noget med at klæde sig pænt på og have nogle dokumenter med, som understreger ens kompetence. Jeg ville nok prøve at illustrere det ved at tegne en mand i et jakkesæt, som holder et bundt papirer ind til kroppen, hvor der står "CV" på det øverste, der vender ud mod 'tilskueren'. Tegningen skulle kun vise mandens overdel, fra lidt over bæltet og op til hagen, så slipset er det mest tydelige, sammen med CV'et. Man skulle ikke kunne se armene ude til siden, kun det yderste af den arm, der holder papirerne. Stilen skulle være helt enkel, sandsynligvis vektorgrafik og der skulle kun stå CV på papiret, resten skulle være dækket af armen.

Det er en idé. ;-)
Avatar billede computerphper Nybegynder
05. oktober 2005 - 16:01 #8
Lyder som en udemærket idé. Gav mig inspiration i hvert fald. Smid et svar. larsholmgaard_dk :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
05. oktober 2005 - 16:06 #9
Glad for at kunne hjælpe dig. :-) Må vi se det endelige resultat, når du får det lavet?