Avatar billede kakky Nybegynder
03. oktober 2005 - 15:56 Der er 4 kommentarer

Hjælp til musik hjemmeside

Hej,
Jeg er seriøst igang med at lave en musikhjemmeside.
Har lavet noget design,men mangler hjælp til at Flash og evt. implementering.
Siden kommer hovedsageligt til at indeholde videoklips(så hvis nogen har forstand på det,hører jeg gerne fra dem også).
Jeg har selv en grundlæggende forståelse for disse ting,men er slet ikke god nok til at få det op på det niveau jeg gerne vil have det.
Har lavet et par videointerviews,så alle komponenterne er der,og der er nok at gå i gang med.
Har pt. ikke så mange penge,men kan selvfølgelig godt betale noget.
Det ønskelige ville være hvis du ville have lyst til at gå ind i projektet i længere tid,og få dette op at køre i fælleskab.Evt. være "medpartner" på siden.
Hvis du kun er interesseret i at lave sitet en gang for alle er det selvfølgelig også iorden.
Dette er ikke en side lavet for sjov,men et seriøst forsøg på at nå et publikum. Tjeck mtv2.(Hvis det siger dig noget overhovedet designmæssigt,så er vi godt på vej..).
Jeg sender gerne de design udkast jeg har lavet og yderligere beskrivelse af ideen,hvis der er interesse...

vh,
Carsten(at)electrid.com
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. oktober 2005 - 21:18 #1
http://www.exp.dk/list.phtml?spm_creator=kakky&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

du må ikke have 2 ens prørgsmål kørende så luk den ene :)

(det kunne være du skulle vise lidt for at skabe lidt interesse om posten?)
Avatar billede e_w Nybegynder
21. oktober 2005 - 01:02 #2
kan da godt hjælpe dig med noget, er ikke intersseret i at være medejer, skal ikke have det store for det..

e_w
Avatar billede kakky Nybegynder
21. oktober 2005 - 14:15 #3
Hej e_w

Hvad kunne du tænke dig at bidrage med,og hvad har du lavet tidligere?

Carsten
Avatar billede e_w Nybegynder
21. oktober 2005 - 17:45 #4
har du msn eller andet?...
http://engbjerg.net
der er ikke rigtig noget på den endnu, for er igang med at opdatere den med nogle nye ting.. men ellers så bare skriv en mail til moi..
william@engbjerg.net

// e_w