Avatar billede mobius6 Juniormester
03. oktober 2005 - 05:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Net-avis?

Hej E's
Jeg skal igang med at lave en net-avis og har surfet nettet
for inspiration MEN det generelle billede er ret "kedeligt"
og praktisk talt alle "aviser" ligner hinanden = jævnt kedelige.
Og jo det handler naturligvis om at hurtigt og smærtefrit formidle information, ikke se godt ud MEN vi vil/skal/bør lave noget som er lidt mere appetitelig. vi har været igennem ideer som fx; en flash pageflip eller en meget aflang horisontal scroll-site men det fungerede ikke. De (kommende) brugere er absolut design kyndige/interesserede men ikke nødvendigvis rutinerede net brugere, så det skal holdes forholdsvist simpelt rent naviationsmæssigt.

Så spørgsmålet går på om i sidder med fine links til Aviser/info-portaler, mv. som er FEDE, skiller sig, er unikke eller blot godt bygget op. (sproget og platformen er underordnet)

(N.B: dette er IKKE et oplæg om information vs design. Blot en forespørgsel på gode links og/eller gode ideer.)

påforhåndtak ;]
//M6
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. oktober 2005 - 21:14 #1
nobody?
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. oktober 2005 - 21:14 #2
lukker!