Avatar billede hjaelperen Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:07 Der er 2 kommentarer

Vil i hjælpe mig med at lave banner til Børnefonden.dk

Jeg ville gerne, have flere forskellige bannere inde på min egen Hjemmeside med Børnefonden.dk den bedste af dem for mine point, og jeg sender banneret til Børnefonden og hører om de kan bruge det.

Jeg har kun 300 point at give af, så jeg håber 60 point er nok..
indtil jeg for sparet noget mere op.

da jeg er nyoprettet bruger.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. oktober 2005 - 21:17 #1
Velkommen til Eksperten.dk

Sådan er den nuværende side: http://www.bornefonden.dk/7.aspx !!!
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2005 - 03:16 #2
hvis du kigger lidt på børnefondens side ka du faktisk downloade nogen der, er ret sikker på at de helst vil ha at du bruger dem, og i øvrigt giver du os ikk så meget at arbejde med, du må da ha nogle krav til sådan et banner hvis det skal laves,,,, f.eks. størrelse :)