Avatar billede pcgaming Nybegynder
01. oktober 2005 - 19:08 Der er 2 kommentarer

Fifa vs. Pro Evolution Soccer

Hejsa
Jeg har længe spillet Fifa, men alle mine venner spiller PES, og prøver at få mig til at spille det :) Hvad synes i er bedst? og hvad er det der gør dit valg bedre? Jeg synes efterhånden der er flere der synes om PES...
Har i øvrigt lavet en lille afstemning på min side( http://www.pcgaming.dk/ ), under afstemninger
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
01. oktober 2005 - 21:28 #1
PES er bedst i Fifa scorer man på samme måde næsten hver gang hvor det variere meget mere i PES bla. og stikninger specielt de høje virker meget bedre de kommer ordenligt ned bag forsvaret hvilket de ikke gør i Fifa.. Men alligevel har jeg fået fat i Fifa 2006 igår :P Men skal også helt klart have PES 5 :D
Avatar billede winchester Nybegynder
02. oktober 2005 - 11:11 #2
Helt klart Pro Evolution Soccer. Det mest uforudsigelige fodboldspil der er lavet. Mig og min fætter har spillet det siden udgave 2, og vi er stadig hooked. Vi bliver ved med at spille fede kampe, juble ellevildt når vi laver de fedeste kasser.
Det er et så fedt spil! Når du først er grebet, er FIFA ingenting.