Avatar billede sbjerre Nybegynder
30. september 2005 - 15:16 Der er 1 løsning

Fulltext indexering

Hej

Jeg skal have optimeret søgningeni en application.

Jeg har nu fået sat gang i noget full-text indexering, men mangler lige lidt:
Har set flere steder at man i en databasetabel opretter en ekstra kollone der fungerer som en sammenskrivning af alle øvrige kolonner for at kunne søge i en hel tabel adgangen.

Hvordan gøres dette?
Skal man lave et DTS job er scheduleres til at køre een gang imellem eller hvordan. Det holder jo ikke helt i praksis.

Jeg har fundet massere af artikler der beskriver hvordan man enabler full-text indexing osv. men mangler lidt mere end det.

I nedenstående taget fra dette link (http://developer.com/db/article.php/3446891) kan man så vidt jeg kan se kun søge i een kolonne (ProductName):

*************************
SELECT ProductName
FROM Products
WHERE FREETEXT (ProductName, 'spread' )
*************************

Need some help..

Mvh sbjerre
Avatar billede sbjerre Nybegynder
11. oktober 2007 - 08:41 #1
lukket...