Avatar billede hedemann Nybegynder
30. september 2005 - 12:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgang til netværks-drev fra program

Hej.

Jeg har et VB.Net proram der skal ha' adgang til et mappet drev (netværks drev) der ligger på en anden XP maskine. Programmet kaldes via en trigger funktion i en MS-Sql. Men jeg har problem med at få adgang til netværks drevet. Hva' kan/skal jeg gøre?

Er der nogle der evt. har en vejledning til hvordan programmer adgang til et netværks drev?
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2005 - 16:40 #1
Foretages kaldet til funktionen ikke af den konto SQL-server køre under? I givet fald skal de være sikker på at SQL-server kontoen har rettigheder på det pågældende netværksdrev.
Avatar billede hedemann Nybegynder
04. oktober 2005 - 09:41 #2
Og hvordan ser jeg hvilke konto SQL-serveren køre under
Avatar billede hedemann Nybegynder
13. september 2007 - 15:34 #3
Lukker