Avatar billede jannek_ek Nybegynder
26. september 2005 - 23:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

messenger vil ikke logge på

når jeg prøver at logge på messenger, siger den:
Du kan ikke logge på messenger på nuværende tidspunkt. Prøv igen senere.

fejlen hedder 80048820
den forekommer ved både msn messenger og windows messenger.
jeg har tjekket for spyware, geninstalleret mange gange, og ja under søgt en masse med firewall og netværksforbindelser uden held...

problemet begyndte for nogle dage siden, uden der blev installeret noget specielt. Og nej der er intet i vejen med mit net-passport...
Avatar billede kalp Novice
27. september 2005 - 00:15 #2
Det er et dato problem.. tjek at dato'en på din pc stemmer
Avatar billede strych9 Praktikant
27. september 2005 - 00:18 #3
måske er det et dato problem, som anført i det link. Der kan være andre grunde som feks proxy indstillinger.
Avatar billede jannek_ek Nybegynder
27. september 2005 - 16:47 #4
oh herligt, havde jeg helt overset :D
Men mange tak strygh9 og kom med et svar ;D
Avatar billede strych9 Praktikant
27. september 2005 - 17:14 #5
takker =)