Avatar billede boie Novice
24. september 2005 - 20:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at ændre skrivebordsuseende

Hejsa!
Er der nogen der ved hvordan man fjerner farven som står bag ved teksten under ikonerne på skrivebordet? Sådan så man kun kan se teksten??
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2005 - 20:19 #1
Styresystem?
Avatar billede boie Novice
24. september 2005 - 20:21 #2
Windiws XP
Avatar billede boie Novice
24. september 2005 - 20:24 #3
hovsa mener Windows XP
Avatar billede boxer Nybegynder
24. september 2005 - 20:36 #4
Højreklik på dit skrivebord og vælg egenskaber. Vælg tilpas skrivebordet. Vælv fanen web og fjern de flueben der findes der.
Avatar billede Hans Frederik Novice
24. september 2005 - 20:37 #5
Du skal højreklikke på "denne computer", trykke "egenskaber", vælge fanebladet "avanceret", vælge "indstillnger" under ydeevne, og sætte flueben i "brug skygger til ikoner på skrivebordet".
Avatar billede boie Novice
24. september 2005 - 20:49 #6
Tusind tak for hjælpen bhc!! Du får alle 200point for din løsning kunne jeg finde ud af *SS* TAAAAAAAAAK
Avatar billede krofar Nybegynder
24. september 2005 - 20:59 #7
Måske lige i overkanten med så mange point for så let et spørgsmål.