Avatar billede biverbaby Nybegynder
24. september 2005 - 18:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

har 2 netværks kort i en pc

Hejsa

Dette er lidt suspekt,.men jeg har et netværk (2 pc til samme netforbindelse) og det er intet problem.

I den ene pc er der 2 kort...
en 100mbps og en 400mbps

den på 100 kører perfekt,
men den på 400 siger den er aktiv,
men den kan ikke få forbindelse, pga ugyldig tcp/ip adresse.

Jeg vil gerne ha dem begge til at køre. eller have 400 forbindelsen, til at virke evt. med tcp/ip fra 100.

Jeg har prøbet at skrive, ipadressen og undernetmaske og stadtarbgateway,

ved at kopiere det der står på 100 til 400 og derefter deaktivere 100 kortet.

men det virker ikk. havd skal jeg gøre?

Hej fra biverbaby
Avatar billede kenp Novice
25. september 2005 - 18:22 #1
din 400 mbit er nok nærmere din firewire forbindelse som du har på din computer.
Avatar billede biverbaby Nybegynder
25. september 2005 - 22:23 #2
kan du fortælle mig hvordan jeg tjekker det?
så er de 60 point dine, hvis du poster det som svar
Avatar billede kenp Novice
25. september 2005 - 22:28 #3
hvis du IKKE har 2 stik bag på din computer hvor i at et netværkskabel passer ind så har du IKKE 2 netkort men 1 netkort og 1 firewire forbindelse.
Avatar billede biverbaby Nybegynder
26. september 2005 - 06:13 #4
takker