Avatar billede 123design Nybegynder
23. september 2005 - 12:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bundkort - Hjælp!

Hej jeg har et lille problem med mit MSI 845PE Max, MS-6580 bundkort... problemet er at den ene pin fra min p4 2ghz cpu(socket478) er knækket i yderste socket :( Har nogen prøvet lign??

Har prøvet støvsuger og tang, men uden held :( øv bøv

Daniel
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 12:36 #1
en lille pincet klarer det ;) (og jeg mener lille *S*)
Avatar billede 123design Nybegynder
23. september 2005 - 12:42 #2
Uhhh du siger noget :P hehe - jeg vil lige prøve
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 12:46 #3
jeps og det virker (stikker der en lille smule af benet op, kan kanten af en negleklipper bruges, er lidt nemmere)
Avatar billede 123design Nybegynder
23. september 2005 - 12:51 #4
har lige prøvet med begge dele men uden held :( tror sgu den stikker for langt ned... kan man få den vide socket af eks.???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. september 2005 - 12:53 #5
Nej Socket sidder normalt fast i motherboardet!
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 12:56 #6
du kan få overdelen af, men der er STOR sandsynlighed for at den knækker (den er lavet af bakalit, som er ganske stært, men meget skrøbeligt, lidt på sammemåde som glas er)
Avatar billede haverslev Novice
23. september 2005 - 13:02 #7
Ved godt at det lyder helt åndsvagt, men hvis du har noget tyggegumi som er godt gennemtykket, så lad det lige tørre lidt og derefter tryk det på soklen.
Hvis benet ikke er bukket/bøjet, så skulle det gene følge med op.
Avatar billede 123design Nybegynder
23. september 2005 - 15:04 #8
Hej screem brille... Fik det til at virke med en nål og negleklipper :) efter lang kamp ..haha sender du ikke et svar...

Daniel
Avatar billede screem_brille Novice
24. september 2005 - 13:07 #9
svar ;)