Avatar billede keenni Nybegynder
22. september 2005 - 13:59 Der er 1 kommentar

Programmør(er) søges!

Heysa Eksperter

Programmør søges til udvikling af et nyt IT-community. Der kræves derfor stor erfaring med udvikling af websites i ASP/PHP, ligesom det er et krav med indgående kendskab til tilknyttede teknologier såsom CSS, XML og JavaScript og MySQL databaser.

Vi har muligvis sponsor til webhotel, domæne og senere hen et sms-system. Vi er ved at bevæge os ind i en Projekt Fase hvor vi analyserer vores ide og markedet for at se om der er plads til vores produkt. Derfor er vi tidligt ude efter en, eller flere programmører der har lyst til at arbejde på freelance basis.

Det vil i starten alt sammen foregå på freelance basis, men vi håber meget på et sms-system og banner-indtjeninger der vil blive fordelt mellem redaktionen, hvis sitet bliver stort nok til det.

Hvis du finder vores lille annonce her interessant kan vi kontaktes på:

support@hh-media.dk
support@habboss.dk

.. eller på keenni@msn.com

Spørgsmål som..

Hvem skal bruge det og hvorfor?
Hvordan gør man de mennesker opmærksomme på at det findes?
Hvad kunne de mon tænke sig at det indeholdt?
Hvor mange er der egentlig der kunne tænke sig at bruge sådan et produkt?

.. vil også blive besvaret den vej igennem :)
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
22. september 2005 - 18:52 #1
FYI: Freelance != Free of charge

2/10 - Beklager.