Avatar billede osterland Nybegynder
21. september 2005 - 18:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af HP PDA

Hej med Jer!

Jeg står overfor at skulle købe en PDA, og jeg har fra flere kammerater fået af vide at HP's IPAQ skulle være noget af det bedste på markedet. Men der er sku en hel del i HP's varekatalog, at jeg ikke aner hvad jeg skal gribe og gøre i.
Mine krav til PDA'en er som følger:

Den skal kunne synkronisere med outlook (hvilket stort set alle PDA'er kan idag)
Den skal have god lagerplads (til kalender, kontaktpersoner, etc.)
Den skal gerne have GPS
Den skal have trådløst netværk
Den må gerne have mulighed for at kunne lagere billeder
Den må gerne have mulighed for afspilningen af film (dette er dog ikke et primært behov)
Prisen skal være billig

Håber der er nogle af jer derude der kan hjælpe!
Avatar billede knat Novice
23. september 2005 - 23:00 #1
prøv og kig på en HP 4700
den skulle kunne klare dine ønsker
Avatar billede tss1000dk Nybegynder
24. september 2005 - 11:08 #2
Hvad er billig?
Hvis du er efter en HP Ipaq 4700 er prisen ca. 3600.-
Den kan så også opfylde alle dine ønsker. Den har dog ikke indbygget GPS, men der kan jeg anbefale TomTom Wireless MKII GPS. Den får du for ca. 1600.- incl. TomTom5.
Så alt i alt ca. 5200.-
Avatar billede osterland Nybegynder
10. august 2006 - 17:25 #3
købte en 5615...