Avatar billede kmlp Nybegynder
21. september 2005 - 12:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontaktpersoners fax vises i adressekartotek

Jeg har en gruppe i mine kontaktpersoner, hvor jeg har markeret "Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail".
Problemet er, at de personer, som har et fax-nummer, bliver vist to gange i adressekartoteket - én gang som (f.eks.) "Knud (E-mail)" og én gang som "Knud (Fax (arbejde))" - og jeg vil kun have dem med én gang hver.
Kan man slippe for fax-dubletterne?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2005 - 10:31 #1
Hvis du ikke faxer direkte fra Outlook, altså kun har faxnummeret stående som information, kan du bruge dette trick: i stedet for at skrive faxnummeret som: ## ## ## ##, skriver du et bogstav foran. Fx sådan: F:## ## ## ##. Derved forsvinder "dubletten" fra adresselisten.
Avatar billede kmlp Nybegynder
27. oktober 2005 - 13:35 #2
Jeg er helt rørt over at få svar på så gammelt et spørgsmål. Det virker bare - stort tak!