Avatar billede b_keiss Nybegynder
20. september 2005 - 19:40 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

kan ikke log ind på msn messenger

Hej...

Jeg er har et problem være gang jeg logger ind på msn messenger kommer der et text :
--------------------------------------------------------
Sorry, we were unable to sign you in to the MSN Messenger at this time.
Please try again later.

Msn Messenger has made sereral failed attempts to sign you in. your firewall may be blocking Messenger from connecting to the service.
Please review your fire wall settings. See the retail`s instructions for more information.
--------------------------------------------------------

Hvad er fejlen ?

Husk at den der svar den bedste svar får point

B-Kaiss
Avatar billede b_keiss Nybegynder
20. september 2005 - 19:54 #1
undskyld men hvorfor svar igen på mig ?
Avatar billede screem_brille Novice
20. september 2005 - 19:59 #2
måske fordi vi også lavet andet end bare sidde og vente på at svare folk ? prøv og slap af så kommer der nok nogle mulige fejl løsninger.
Avatar billede b_keiss Nybegynder
20. september 2005 - 20:00 #3
ok og tak for opløsninger
Avatar billede gnuff Praktikant
20. september 2005 - 20:06 #4
Den fejlbesked du får siger vist det hele, at din firewall sikkert blokerer for din MSN
Avatar billede b_keiss Nybegynder
20. september 2005 - 20:08 #5
Jeg havde prøvede at slå firewall fra men det virkede ik`
Avatar billede b_keiss Nybegynder
21. september 2005 - 17:28 #6
er der igen der kan svare på min spørgesmål
Avatar billede kalp Novice
21. september 2005 - 17:32 #7
Hvilken version af MSN kører du?

Er du XP bruger?
Hvis ja så prøv at logge ind på en anden profil (opret en hvis der ingen andre er).

Virker det?
Avatar billede b_keiss Nybegynder
24. september 2005 - 23:02 #8
nej desværre
Avatar billede b_keiss Nybegynder
24. september 2005 - 23:02 #9
den samme problem !
Avatar billede kalp Novice
24. september 2005 - 23:05 #10
hmm..

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://www.downloadportal.dk/viewinfo.asp?rid=1658
Eller
http://www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede b_keiss Nybegynder
24. september 2005 - 23:19 #11
Her:
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
D:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
C:\Programmer\WZCBDL Service\WZCBDLS.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
D:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
D:\Programmer\D-Link\Air Utility\AirCFG.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
D:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe
D:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE
D:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe
D:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
D:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hposol08.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\wkcalrem.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1082\en-us\bin\WindowsSearch.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1082\en-us\bin\WindowsSearchIndexer.exe
D:\Programmer\Winamp\winamp.exe
C:\WINDOWS\system32\ntvdm.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
D:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\GIANTAntiSpywareMain.exe
C:\Documents and Settings\B-Kaiss\Skrivebord\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.com/0SEENUS/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://g.msn.com/0SEENUS/SAOS01?FORM=TOOLBR
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.b-kaiss.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://g.msn.com/0SEENUS/SAOS01?FORM=TOOLBR
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: iMeshBar BHO - {5345A7A1-805A-4923-B505-86B2FEBA3FE0} - C:\Programmer\iMeshBar\bar\1.bin\IMESHBAR.DLL
O2 - BHO: (no name) - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - (no file)
O2 - BHO: VS_IEHlprObj Class - {829CAB51-A4EA-4a15-87B6-4B7D0747939C} - D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\bho.dll
O2 - BHO: Accoona Search Assistant - {944864A5-3916-46E2-96A9-A2E84F3F1208} - C:\Programmer\Accoona\ASearchAssist.dll
O2 - BHO: MSN Search Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1082\en-us\msntb.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {FAA356E4-D317-42a6-AB41-A3021C6E7D52} - (no file)
O3 - Toolbar: iMeshBar - {5345A7A9-805A-4923-B505-86B2FEBA3FE0} - C:\Programmer\iMeshBar\bar\1.bin\IMESHBAR.DLL
O3 - Toolbar: MSN Search Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1082\en-us\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] D:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link Air Utility] D:\Programmer\D-Link\Air Utility\AirCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "d:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "d:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "D:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "D:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [Network Associates Error Reporting Service] "C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] d:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "\" /WinStart
O4 - Global Startup: hp psc 2000 Series.lnk = D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
O4 - Global Startup: officejet 6100.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Works Calendar Reminders.lnk = ?
O4 - Global Startup: Windows Desktop Search.lnk = C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1082\en-us\bin\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: &MSN Search - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1082\en-us\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Open in new background tab - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1110\en-us\msntabres.dll/229?4672866f72494ad1be9a4b99cddde6
O8 - Extra context menu item: Open in new foreground tab - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1110\en-us\msntabres.dll/230?4672866f72494ad1be9a4b99cddde6
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Real.com - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - C:\WINDOWS\system32\Shdocvw.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O15 - Trusted Zone: http://ny.contentmatch.net (HKLM)
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=36467&clcid=0x409
O16 - DPF: {3FE16C08-D6A7-4133-84FC-D5BFB4F7D886} (WebGameLoader Class) - http://www.miniclip.com/ricochet/ReflexiveWebGameLoader.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - Network Associates, Inc. - D:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: Network Associates McShield (McShield) - Network Associates, Inc. - D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
O23 - Service: Network Associates Task Manager (McTaskManager) - Network Associates, Inc. - D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: WZCBDL Service (WZCBDLService) - D-Link - C:\Programmer\WZCBDL Service\WZCBDLS.exe
Avatar billede kalp Novice
24. september 2005 - 23:29 #12
jammen der er snavs i.. jeg ser lige på det
Avatar billede kalp Novice
24. september 2005 - 23:43 #13
Gem først følgende info..

*******************************************************************************
Du skal hente disse to programmer... det kan ske at du mister din netforbindelse i forbindelse af at vi fjerner det snavs du har på din maskine. Disse værktøjer vil genetablere din netforbindelse hvis dette skulle ske.

http://cexx.org/lspfix.htm - eller som zip fil:  http://cexx.org/lspfix.zip

http://danborg.org/spy/Newnet/winsockxpfix.exe - Winsockfix.

Kør først LSPfix, sæt flueben i "I know what I am doing" klik på finish, genstart så burde det virke.
Virker det ikke (kan måske ikke få forbindelse til nettet igen)
Så kør det andet program, klik først på Reg-backup, og gem en kopi af din regdatabase, når det er slut klik på Fix, når den er færdig genstart og så skulle du gerne kunne komme på nettet igen.

*******************************************************************************
Nu kan vi begynde:)!
*******************************************************************************

Download Ewido (Trial version) (Installer og opdater programmet, men vent med et scanne til jeg siger til!)
http://shop.element5.com/product.html?productid=531168

Download og kør denne uninstaller: http://www.new.net/support/uninstall6_34.exe

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.

Højreklik på windows start knappen (helt nede i venstre hjørne af din skærm) og vælge "Stifinder", klik på Funktioner->Mappeindstillinger->Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Afinstaller eller slet disse programmer/mapper manuelt.

C:\Programmer\iMeshBar\
C:\Programmer\Accoona\
C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\ (Hedder nok NewDotNet... denne vil jeg klart anbefale at du prøver at afinstallere via. tilføj og fjern programmer!)

evt. messenger plus 3

Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelt tjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: iMeshBar BHO - {5345A7A1-805A-4923-B505-86B2FEBA3FE0} - C:\Programmer\iMeshBar\bar\1.bin\IMESHBAR.DLL
O2 - BHO: (no name) - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - (no file)
O2 - BHO: Accoona Search Assistant - {944864A5-3916-46E2-96A9-A2E84F3F1208} - C:\Programmer\Accoona\ASearchAssist.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {FAA356E4-D317-42a6-AB41-A3021C6E7D52} - (no file)
O3 - Toolbar: iMeshBar - {5345A7A9-805A-4923-B505-86B2FEBA3FE0} - C:\Programmer\iMeshBar\bar\1.bin\IMESHBAR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup -
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "\" /WinStart
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O15 - Trusted Zone: http://ny.contentmatch.net (HKLM)
O16 - DPF: {3FE16C08-D6A7-4133-84FC-D5BFB4F7D886} (WebGameLoader Class) - http://www.miniclip.com/ricochet/ReflexiveWebGameLoader.cab

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Scan med Ewido nu!

Genstart normalt og kopir en ny hijackthis log herind så jeg kan se om vi fik fjernet det hele eller om noget skulle være blevet overset:)
Avatar billede b_keiss Nybegynder
25. september 2005 - 18:05 #14
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
D:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
C:\Programmer\WZCBDL Service\WZCBDLS.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
D:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
D:\Programmer\D-Link\Air Utility\AirCFG.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
D:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe
D:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE
D:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe
D:\Programmer\Winamp\winampa.exe
D:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hposol08.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\wkcalrem.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1082\en-us\bin\WindowsSearch.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1082\en-us\bin\WindowsSearchIndexer.exe
C:\WINDOWS\system32\ntvdm.exe
C:\Documents and Settings\B-Kaiss\Skrivebord\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.com/0SEENUS/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://g.msn.com/0SEENUS/SAOS01?FORM=TOOLBR
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.b-kaiss.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://g.msn.com/0SEENUS/SAOS01?FORM=TOOLBR
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: VS_IEHlprObj Class - {829CAB51-A4EA-4a15-87B6-4B7D0747939C} - D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\bho.dll
O2 - BHO: MSN Search Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1082\en-us\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] D:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link Air Utility] D:\Programmer\D-Link\Air Utility\AirCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "d:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "d:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "D:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "D:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [Network Associates Error Reporting Service] "C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] d:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Global Startup: hp psc 2000 Series.lnk = D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
O4 - Global Startup: officejet 6100.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Works Calendar Reminders.lnk = ?
O4 - Global Startup: Windows Desktop Search.lnk = C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1082\en-us\bin\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: &MSN Search - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1082\en-us\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Open in new background tab - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1110\en-us\msntabres.dll/229?4672866f72494ad1be9a4b99cddde6
O8 - Extra context menu item: Open in new foreground tab - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1110\en-us\msntabres.dll/230?4672866f72494ad1be9a4b99cddde6
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Real.com - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - C:\WINDOWS\system32\Shdocvw.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=36467&clcid=0x409
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - Network Associates, Inc. - D:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: Network Associates McShield (McShield) - Network Associates, Inc. - D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
O23 - Service: Network Associates Task Manager (McTaskManager) - Network Associates, Inc. - D:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: WZCBDL Service (WZCBDLService) - D-Link - C:\Programmer\WZCBDL Service\WZCBDLS.exe
Avatar billede b_keiss Nybegynder
25. september 2005 - 20:15 #15
Har vi slettet det hele ?
Avatar billede kalp Novice
26. september 2005 - 00:13 #16
Det er alt sammen i skønneste orden:)
Avatar billede b_keiss Nybegynder
26. september 2005 - 13:54 #17
Mange Tak ...
Avatar billede gnuff Praktikant
26. september 2005 - 18:39 #18
LooooL
Hvis i kigger på hvornår datoen står til på den hijacklog ser i squ da fejlen :)

MSN kan ikke åbne hvis datoen ikke passer