Avatar billede irmapigen Nybegynder
20. september 2005 - 14:51 Der er 1 løsning

Vandmærke med lodret tekst henover

Hej!
Jeg forsøger at lave noget i Word, men kan ikke få det til at hænge sammen.
Jeg har et billede, hvorpå der skal komme tekst. Dette skal printes på foto papir. Dette papir skal lægges stående i printeren. Billedet har jeg så drejet en kvart. Men nu skal jeg have teksten til at rotere, og det kan jeg ikke få til at hænge sammen.

Min ide var at lave en tekstboks, her kan teksten stå 'på kant'. Men baggrunden skal så være gennemsigtig, da jeg skal kunne se billedet. Det kan jeg åbenbart ikke... Ved I hvordan jeg kan vise både teksten og billedet frem??
Avatar billede sharkman Nybegynder
20. september 2005 - 20:51 #1
Prøv at trække musen langsomt ud i kanten af tekstboksen, højreklik og vælg "Formater Tekstbox". Vælg fanebladet "Farver og Streger". Her vælger du "Ingen" under fyldfarve og evt. også "Ingen" under stregfarve.