Avatar billede beesuit Nybegynder
19. september 2005 - 16:25 Der er 3 kommentarer

Hvordan virker MMC?

Hej..

Jeg har en gang fået fortalt at man i MMC kan "blokere" programmer, så andre ikke kan bruge dem! Passer det?

Eksempel:
Man har f.eks. startet en playlist i Winamp og ønsker ikke andre kan ændre den eller skifte nummer.. Kan man det via MMC?

Og til sidst, Hvordan gør man så?
Avatar billede screem_brille Novice
19. september 2005 - 17:38 #1
det kan tildels gøres med gruppe politikker (group policy´s), hvilket kun kan gøres på XP pro (ikke home ed.) 2003 server editions,samt windows 2000 familien.

I kør skriv mmc, - > filer - tiljføj snap-in -> tilføj -> find goup policy object editor

Bemærk, du kan utrolig nemt låse dig selv ud, og 100% ødelægge din installation, så pas på med dine ændringer
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 12:41 #2
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:36 #3
brug for mere hjælp ?