Avatar billede peterpeter Seniormester
19. september 2005 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billigste GPS til HP h2210 - ikke software

Hej Alle

Er der nogen der kan hjælpe ??

Jeg ønsker, på en billig måde at få GPS Navigationsudstyr i bilen.

Jeg har nu: HP iPAQ model h2210 PDA og jeg HAR endvidere navigationssoftwaren.

Jeg mangler:
GPS modtager + holder til PDA inkl. strømforsyning med mere til selve min PDA.

Jeg har ledt på nettet og fundet følgende:
http://www.zitech.dk/Product/BigImage.aspx?ID=155652
Dette er holder med strømforsyning.

Hvilken GPS passer til denne ?? – og hvor er den billigst ??

Eller findes der en anden løsning – Zitech plejer jo ikke at være de billigste !!!

!! – Strømforsyningen til GPS’en skal vel tages fra PDA, så der ikke er to strømkabler der skal ned i cigarettænderen !!

På forhånd tak for hjælpen ;-)
Avatar billede leifleif Nybegynder
19. september 2005 - 16:28 #1
Hej Peter

Jeg har liggende foran mig en GPS Hl 203E, som jeg ikke bruger mere, da jeg har investeret i en GPSlim 236, der kører på batteri og altså kan lige kan stoppes i lommen.

På den gamle går der en lang ledning (med et lille PS-lignede samlerstik på midten) ned til en lille fordeler, hvorfra der dels udgår en ledning med et stik, der passer ind i bunden af din 2210 og dels en ledning, der ender i et cigartænderstik.
Begge dele får således strøm under kørslen. PDA'en bliver endda opladet.

Så mangler du bare en holder og dem findes der mange forskellige af på markedet. Egentlig har man jo ikke brug for at se på PDA'en under kørslen, da stemmen viser vej.

Håber du fik svar på dine spørgsmål

Med venlig hilsen

Leif B. (post nr. 9530)
Avatar billede peterpeter Seniormester
19. september 2005 - 18:43 #2
Hej Leif
Det lyder spændende... - På trods af, at dette ikke er køb/salg afdelingen - er du velkommen til at sende mig en mail hvis du evt. vil sælge den....
MVH Peter -> jpw(a)it.dk
Avatar billede smikkel Nybegynder
20. september 2005 - 18:32 #3
Hej Peter prøv lige at kigge på denne her side osse...
http://produkter.novendo.dk/product.asp?product=1553&sub=0&page=1
Mvh. SørenM
Avatar billede peterpeter Seniormester
06. juni 2006 - 10:52 #4
Tak Tak
..men jeg må hellere lukke.

Jeg brugte ikke dit svar smikkel, men dumå hellere ilgge et svar - så får du lidt point for ulejligheden...
Avatar billede smikkel Nybegynder
06. juni 2006 - 12:10 #5
Behold du dem bare selv Peter til en anden god gang... :-)
Mvh.
smikkel
Avatar billede leifleif Nybegynder
06. juni 2006 - 12:55 #6
vi slutter så her
mvh/leif b.