Avatar billede fqthjoe Nybegynder
18. september 2005 - 20:39 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Webserver fra MS ?

Hej,
Nogen der kender dette:
http://www.eu-computer.dk/shop/default.asp?ProductID=P70-00003

og hvad det indeholder.

vh thjoe
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2005 - 20:43 #1
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2005 - 20:50 #2
I bund og grund indeholder den en Windows 2003 server med IIS beregnet til at køre Web, så der er skåret alle unødvendige funktioner fra såsom AD-
Avatar billede screem_brille Novice
18. september 2005 - 20:53 #3
og samme version udelukker at man installerer diverse andre MS produkter, som f.eks en SQL db, efter min mening lever den perfekt op til dens navn, og man bør ike tro man kan spare pengene på en web ed. og så bruge den som normal server, for den går ikke.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
18. september 2005 - 20:58 #4
Ok. Kendte ikke produktet. Smid svar, så I får lidt points for info. Mange tak.
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2005 - 21:45 #5
Svar.
Avatar billede screem_brille Novice
18. september 2005 - 21:56 #6
svar.