Avatar billede udvikler Nybegynder
17. september 2005 - 20:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er dette lovligt (counter-strike)

Jeg kunne godt tænke mig at spille counter-strike og ledte efter en LOVLIG og GRATIS mulighed. Jeg ville ikke finde nogle underlige sider, da det helt sikkert er ulovligt. Jeg fandt derefter deres helt egen hjemmeside. Jeg ville bare spørge om det er gratis at downloade dette: http://www.counter-strike.net/download.html ?

- Har forresten hørt at man skal have en CDkey for at kunne for det til at køre, kan jeg godt bare bruge min vens ? - han har købt counter-strike som CD-rom ?

Vil helst ikke gøre noget ulovligt, så derfor ville jeg spørge :)
Avatar billede tash Nybegynder
17. september 2005 - 21:01 #1
Ja det kan du godt du skal bruge hans half life cd-key, men i kan ikke begge to spille på samme cd-key desværre
Avatar billede udvikler Nybegynder
17. september 2005 - 21:03 #2
Hvad mener du med at vi begge ikke kan spille på den samme CDkey ?
Avatar billede tash Nybegynder
17. september 2005 - 21:09 #3
hvis han også spiller cs og bruger den samme cd key kan i ikke spille samtidigt hvis det er over nettet, og det er også ulovligt at bruge samme cd-key, men hvis han ikke spiller mere og "forærer" dig spillet så kan og må du godt spille...
Avatar billede udvikler Nybegynder
17. september 2005 - 21:12 #4
Nå, hvis det er ulovligt gider jeg ikke. Må vidst bare købe spillet!

Nå, men tak, dit svar er accepteret :)
Avatar billede killifish Nybegynder
17. september 2005 - 22:46 #5
Jeg har en kopi af Half-Life som jeg absolut ikke bruger til noget. Du kan få den til en blank tyver hvis du henter den selv (jeg gider ikke sende). Jeg bor i Aalborg.
Avatar billede udvikler Nybegynder
17. september 2005 - 22:50 #6
Hehe, ellers tak :)
generøst af dig, men behøver det ikke. Køber bare en original i butikkerne. Koster alligevel ikke meget :)