Avatar billede niceguyz Nybegynder
17. september 2005 - 13:49 Der er 6 kommentarer

nokia 6260

Hvis nogen kan hjælpe ville det være rart
Jeg har en nokia 6260 med 256 mb kort  på kortet ligger der billeder  et par lydfiler  på i alt 2500 kb samt er der blevet instaleret et program der hedder tom tom navigations , som jeg gerne vil have flettet da det fylder 230 mb så kortet er temelig fyldt. men hvordan formatere man sådan et kort så det bliver
Avatar billede kalp Novice
17. september 2005 - 14:03 #1
Har du en rema1000 i nærheden af dig? så sælger de for tiden en 7 in 1 kortlæser til 60.. du kan tilslutte den din pc via. usb og formattere kortet derfra.

Har ikke en Nokia tlf i nærheden til at finde ud af hvordan du gør det på telefonen..

hvis du har 2 nokia telefoner så mener jeg at den vil prøve at formattere kortet hvis du sætter det over i en anden nokia telefon.. ved ikke om det gælder mere men du kan jo prøve
Avatar billede niceguyz Nybegynder
17. september 2005 - 14:07 #2
tak for tippet og hurtig respons
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
19. september 2005 - 16:26 #3
Går du ind i menuen under tilbehør og vælger hukom. så kan du ved at vælge "valg" formatere, kopiere mm. på det MMC kort der sidder i, men du skal være forberedt på at din telefon kun kan adressere de 128 mb på kortet, så sætter du 256 mb i får du kun 128 mb ud af det (Det er ihvertfald hvad jeg har fået af vide af flere forhandlere da jeg selv har en Nokia 6260)
Avatar billede niceguyz Nybegynder
20. september 2005 - 17:58 #4
tak for tippet med de 128 mb mmc card good to know . ved du om det er lige meget hvad for et mærke man køber  af de 128mb MMc card?
venlig hilseb P
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
21. september 2005 - 11:47 #5
Ja jeg tror at det er lige meget hvad mærke du køber, dog tror jeg bare der vist er nogle kort der er hurtigere end andre.
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 02:03 #6
Jeg ved ikke hvilken løsning du valgte og om du kunne bruge begge forslag.. om ikke andet får du et svar fra mig her så du har mulighed for at lukke spørgsmålet efter os:)

Du giver enten sweet1 alle pointene hvis du valgte det svar.. eller hvis du kunne bruge begge indlæg kan du fordele pointene.. det er helt op til dig hvad du vil:)