Avatar billede yezbarh Nybegynder
17. september 2005 - 01:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Starte et ungdoms site.

Så har endnu en gammel mand valgt at bruge sin fritid på at lave en ungdoms site.

Jeg søger idéer, evt. gejle designs som jeg kan lave efter, idéer til funktioner, evt. idéer til noget helt nyt?

Hvad synes i der skal laves?
Vil lave noget hvor flere tusinde mennesker vil være på hver dag.

Hver lidt seriøse og besvar mit spørgsmål fremfor at komme med useriøse kommentare.

På forhånd tak.
Avatar billede zity Nybegynder
17. september 2005 - 08:48 #1
En ting er helt sikker. Hvis du vil lave et ungdomssite som skal blive besøgt, skal du finde på noget som igen andre har. Noget nyt som de unge syntes er fedt.. Hvad det lige skal være skal jeg ikke kunne svare på..
Avatar billede yezbarh Nybegynder
17. september 2005 - 12:22 #2
Nemlig, hehe.
Har også tænkt, men det er lige hvad siden skal handle om !o]
Avatar billede domaz.dk Novice
17. september 2005 - 14:47 #3
det er ikke så meget det hvad den skal handle om... det er mere det med at finde en eller anden fin funktion som ingen andre ungdomssider har... og hvis jeg havde vidst hva det skulle være... jaa, så havde jeg selv lavet det... hehe... :D
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2005 - 16:16 #4
Har du evnerne til at kunne kode det? for det er jo et temmelig stort projekt at kaste sig ud i... Men hvis du har tror jeg mere det er et spørgsmål om at give sitet det rette look og feel end det egentlig er et spørgsmål om at få nye funktioner, så hellere ta hvad der findes på andre sites og kombinere det til dit eget mix af det bedste af alle verdener....
Avatar billede yezbarh Nybegynder
24. september 2005 - 14:44 #5
Smider i svar?
Avatar billede domaz.dk Novice
24. september 2005 - 15:06 #6
jo hvorfor ikk
Avatar billede mikze Nybegynder
24. september 2005 - 15:11 #7
:) det lyder fedt, men nogle gange er der fordele ved at være voksen. Fx hvis vi kigger på arto.dk, har de mobilbetaling som koster en helvedes masse, og går siden en dag konkurs, så har drengene på 14-20 år altså et problem.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2005 - 16:06 #8
hva lyder fedt?
Avatar billede yezbarh Nybegynder
27. september 2005 - 23:01 #9
Smider i svar, Mike og phunky ;-)?
Avatar billede yezbarh Nybegynder
28. september 2005 - 00:16 #10
Mener mikze :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2005 - 07:19 #11
nah skal ikk ha point for det