Avatar billede repsej123 Nybegynder
17. september 2005 - 01:30 Der er 6 kommentarer

Fejl i spil med Club 3D GeForce 6600GT

Hejsa

Jeg har et problem med mit GeForce 6600 GT AGP fra Club 3D.
Når jeg er inde i bestemte spil (Art of War, Battle for middle Earth) så er der fejl i grafikken.... den blinker eller laver hvide kasser flere steder i billedet.

Er der nogen der ved hvad det kan være, og hvordan jeg fikser det?

Et andet problem er også at når jeg bruger den nyeste driver fra Nvidia, så kan jeg ikke afspille video. Hverken i Win Media player, eller andre programmer.... Så hakker computeren helt vildt og jeg er nødt til at genstarte maskinen for at fikse det. Det hjælper ikke bare at lukke WMP....
Også gerne lidt hjælp til dette :-)

Jesper
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. september 2005 - 09:43 #1
Er du sikker på din PSU giver nok?
Avatar billede strych9 Praktikant
17. september 2005 - 13:12 #2
jeps, anbefalelsesværdigt er en 450 watt psu.
Husk også at AGP versionen af 6600GT skal have sit eget strømstik sat i, så undersøg at dette er gjort. Samtidig kan du prøve at give kortet sit eget dedikerede strømkabel fra strømforsyningen. Det vil sige at den ledning som stikket sidder på ikke deles med harddisk osv.
Avatar billede repsej123 Nybegynder
17. september 2005 - 23:15 #3
Min strømforsyning er denne: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=117650.
400 watt, og den kører på sit eget strømkabel fra strømforsyningen.
Jeg synes bare at det er underligt at det ændrer sig alt efter hvilken driver jeg bruger. Derfor tror jeg ikke at det er PSU'en der er problemet.

Med hensyn til WMP problemet virker det perfekt med nvidia 66.93 driver, men alle de nyere drivere får den til at hakke.
Avatar billede repsej123 Nybegynder
17. september 2005 - 23:18 #4
På Club-3D's hjemmeside skriver de min 350 watt PSU.
Avatar billede strych9 Praktikant
17. september 2005 - 23:38 #5
hmm ja det er lidt sært.
Du har anti-virus slået fra mens du installerer driverne ja? F-Secure fik engang et nvidia kort til at opføre sig underligt ala det her hos mig.

Jeg har også været ude for at 6600gt gjorde, ikke cpu, men faktisk chipset på motherboard for varmt. Det kort lægger på en eller anden måde en ekstra belastning på motherboard, men egentlig ikke underligt når det nu i teorien tyrer så meget mere info over bussen.
Avatar billede fredie89 Nybegynder
01. oktober 2005 - 08:48 #6
Repsej123 - Jeg har præcis samme problem!! Det lagger helt vildt.. Hvis jeg skal være ærlig tror jeg enten det er en fejl eller at driveren ikke kan blive brugt ordenlig.. Hvis du finder en løsning må du MEGET gerne maile mig på fredie89@gmail.com .. På forhånd tak!