Avatar billede dillerne Nybegynder
16. september 2005 - 16:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan man bruge en LCD TV Skærm til spil??

Måske et dumt spørgsmål for jer guruer, ved ikk.

Men jeg spiller meget flightsim 2004 og tænkte i den forbindelse om et LCD 32" tv ca. 1300x760 ell lign kan bruges til det.
Vil det fungere som en kæmpe monitor vil??

Tak for svaret..

MVH
Ole
Avatar billede bartz Praktikant
16. september 2005 - 16:26 #1
Jooow kan du godt. Men ved dog ikke helt hvor skarpt det bliver. Jeg har prøvet en gang at sætte CS til min gamle lorte 21 tommer fjernsyn det var ikke nær så skarpt som en almindelig skærm, men ja jeg kunne da godt spille og se fjender osv.
Avatar billede dillerne Nybegynder
16. september 2005 - 16:27 #2
Jae.. Men er der ikke stor forskel fra et alm. Tv og til de nye 32 LCD skærme med så høj oplæsning. Et alm. tv kører vel kun 400 x 600 ell lign..
Avatar billede udvikler Nybegynder
16. september 2005 - 16:28 #3
Det er selvfølgelig fordi at grafiken skal optimeres så den fylder hele skærmen, men jo det kan du da sagtens - har også selv prøvet før :)
Avatar billede dillerne Nybegynder
16. september 2005 - 16:31 #4
OK det vil sige at det formentlig vil blive lige skarpt på min kommende LCD fætter som det er på min lille monitor nu..
Avatar billede bartz Praktikant
16. september 2005 - 16:33 #5
Altså selv med mine gamle 21 tommer fra tilbage i 96 så vil du kunne spille FlightSim 2004 med lethed, du ville kunne få frit udsyn og det hele, men hvis du skal spille de mere detaljeret spil som fps, så bliver det svært, ellers så skal du stå og glo 20 cm væk fra skærmen :). Men mon ikke at en LCD årgang 2005 skærm burde kunne klare det yderst godt.
Avatar billede bartz Praktikant
16. september 2005 - 16:34 #6
Jow det vil jeg gætte på, nok ikke lige 100% ligesom en monitor, men ihvertfald mindst 95% ligeså godt.
Avatar billede dillerne Nybegynder
16. september 2005 - 16:35 #7
Jamen så tak for kommentarene.... hvem svarer og vil have points
Avatar billede bartz Praktikant
16. september 2005 - 16:36 #8
En deling på 25 point hver tror jeg vil være passende her :)
Avatar billede dillerne Nybegynder
16. september 2005 - 16:37 #9
Fandeme fint... jeg er ikke engang klar over hvordan man laver en deling af points her...
Avatar billede bartz Praktikant
16. september 2005 - 16:39 #10
hehe det er ligemeget. har lige oprettet et andet spørgsmål som han kan svare på og få 25 point: http://www.eksperten.dk/spm/648622 så aco hvis du vil være venlig at svare derind så får du lige halvdelen af pointene. :)
Avatar billede dillerne Nybegynder
16. september 2005 - 16:40 #11
Tak pænt af dig.. Jeg er helt spasser mand.. tak for svaret. God weekend
Avatar billede bartz Praktikant
16. september 2005 - 16:56 #12
selv tak og i lige måde. :).
Avatar billede udvikler Nybegynder
16. september 2005 - 16:57 #13
Tak for points dillerne.. jeg mener bartz.. eller ? :P