Avatar billede hvid Nybegynder
16. april 2001 - 01:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

User-communication

Jeg er ikke bekendt med, hvem der har noget at sige herinde, men jeg synes at eksperten.dk mangler en eller anden form for kommunikationsmulighed brugere imellem.
Det kunne være en god ide at gøre plads til, at man kunne smide en beskedaf sted til en anden user, hvis man lige tilfældigvis har set den bruger, poste et interessant svar eller en kommentar.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. april 2001 - 08:11 #1
Dem, der er interesseret i at blive kontaktet har - eller kan have - deres
email-adresse ståene i deres minisite. Ikke særlig nemt, men muligt.
Avatar billede parazite Nybegynder
17. april 2001 - 00:27 #2
Hvis dette laves, så vil for meget forsvinde ind i personlige beskeder. Spørgsmål stilles, og ½ time senere bliver svaret:
\"Det var så lidt (jeg hjalp ham via interne beskeder).\"

Det får andre intet ud af.
Avatar billede hvid Nybegynder
17. april 2001 - 13:18 #3
men det ville også give mulighed for at uddybe, uden at man som svarer behøver at tjekke \"udviklingen\" af en post. FX når man sidder online (begge parter) og du guider folk igennem en installation eller lignende...

Det er en simpel funktion, spørgsmålet er bare hvordan sættes den op bedst?
Avatar billede parazite Nybegynder
17. april 2001 - 13:23 #4
Igen, hvis brugere uddyber ting for hinanden i et internt beskedsystem, så forsvinder hele formålet med eksperten, da løsningen ikke bliver kendt for alle. Personligt har jeg MEGET glæde af søgemaskinen og muligheden for at gennemsøge tidligere stillede spørgsmål, men oprettes dette interne beskedsystem, så får man disse uforklarede svar - og samtidig bliver det sværere at finde snydere, da spm. med eks. teksten: \"Tak for hjælp via internt beskedsystem - her får du 300 point\" med sikkerhed vil dukke op. Næh, systemet virker såmænd fint nu.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. april 2001 - 11:03 #5
Information og viden skal være tilgængelig på Eksperten, derfor er systemet ikke lavet, selvom det har været oppe og vende adskillige gange.