Avatar billede quicksilver Nybegynder
15. september 2005 - 14:13 Der er 2 kommentarer

Konvertere fra Navigator 3.56A til Navson C5

Kan jeg overføre mine regnskaber fra 3.56 A til Navision C5 o hvordan gør jeg.
Avatar billede dma Nybegynder
15. september 2005 - 15:04 #1
Ja, der findes et konverteringsprogram som kan exportere data fra Nav og lave kommafiler som kan importeres i C5.

Det er dog for omfattende at beskrive hele processen her, da den kræver god forstand på C5 og erfaring med disse ting. Så kontakt en C5 forhandler/konsulent og få dem til at hjælpe dig...!
Avatar billede mariaf Juniormester
15. september 2005 - 15:32 #2
Der kan spares rigtigt mange penge på at nøjes med stamdata og primosaldi, og måske ved samme lejlighed kigge på kontoplanen, momskoder, grupper mv. Nogle af de sparede penge kan så bruges til at få en ordentlig introduktion til C5, så man fra starten får udnyttet systemet på en god måde.