Avatar billede heloo Nybegynder
14. september 2005 - 13:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hostname på mailserver

Hvor kan man angive/ændre hostname på en maskines smtp mailserver?

(win2000 server)
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 13:54 #1
gøres under IIS manager, under smtp server
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 13:57 #2
hvad med du se at fik lukket dine MANGE spørgsmål ? (ps du hedder vel ikke Dan vel ?)

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=heloo&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede heloo Nybegynder
14. september 2005 - 14:36 #3
der sker ikke noget når jeg ændrer under "advanced delivery" og du kan sgu da være ligeglad med mine spm?? og nej jeg hedder ikke Dan hedder du Brian lol....
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 14:43 #4
nej det kan jeg faktisk ikek, for det at du ikek lukke dine spørgsmål siger mig at du er useriøst, og ikke give folk de point de fortjener, så få ryddet op i dine spørgsmål, så skal jeg (og sikkert også andre) hjælpe når det er sket.
Avatar billede heloo Nybegynder
14. september 2005 - 14:48 #5
jeg har lukket alle spm uden aktivitet (desværre) det kunne vel have været at der kom noget input eller hvad...
Avatar billede heloo Nybegynder
14. september 2005 - 14:49 #6
vidste ikke at man ikke må have de spm man vil... står det nogen steder?
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 15:01 #7
nej det står ingen steder, men som jeg skrev det virker (og er useriøst), og vi er mange som ikke gider at være til grin på den måde *S*
Avatar billede heloo Nybegynder
14. september 2005 - 15:02 #8
man kan da ikke være til grin når der ikke var nogen indlæg på de spm?
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 15:07 #9
nej det har du ret i, menstadig der var spørgsmål med kommentarer, og hvis den så dør ud, må man lukke den, og evt oprette en ny efter 8 dage tror jeg det er.

du skal rette navet for din SMTP server under IIS manageren, ikke under advanced delivery
Avatar billede heloo Nybegynder
14. september 2005 - 15:10 #10
advanced delivery er i IIS manageren... ellers kunne du jo lige forklare lidt nærmere HVOR i IIS manageren du snakker om..
Avatar billede heloo Nybegynder
14. september 2005 - 15:13 #11
åbenbart er der en del der mener at din opførsel her på eksperten er dårlig!!!
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 15:32 #12
og ved du hvor ligeglad jeg er ? hvis de pupertets drenge skrev under på deres karma kunne det bruges til noget, og du kan jo se at mange af eksperten mener jeg gør det fint og jeg er næppe kommet sovende til min nu top 49...
Avatar billede heloo Nybegynder
14. september 2005 - 15:39 #13
ok, lad os bare stoppe her. Vi kommer vist ikke videre. Kan du ha' det godt ;-)