Avatar billede solsken Nybegynder
12. september 2005 - 21:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyeste version af Dreamweaver

Hej,
Jeg skal købe Dreamweaver, men før jeg gør det vil jeg gerne vide hvis nogen kan fortæalle mig hvad den nyeste versionen heder. Jeg har været inde på Macromedias hjemmeside men blir ikke meget klogere af det.
Avatar billede trekkies Juniormester
12. september 2005 - 21:42 #1
Den nyeste version er Dreamweaver MX 2004
Avatar billede whatever Nybegynder
12. september 2005 - 21:42 #2
Jeg forstår godt, at du ikke fandt noget svar på macromedia.com.

Den nyeste version der kan købes pt. er Dreamweaver MX 2004 (version 7). Version 8 er på vej, hvilket også fremgår af macromedia.com. Hvornår version 8 kommer, fremgår umiddelbart ikke af Macromedias website.
Avatar billede strych9 Praktikant
13. september 2005 - 09:16 #3
Ifølge nyhederne skulle version 8 komme i indeværende måned, sammen med version 8 af flash, fireworks, og alle deres andre programmer.