Avatar billede nissetec Nybegynder
09. september 2005 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

24v netadapter

Hej

Jeg har (haft) en 24v netadapter, 750mA, center positiv. Men den er gået i stykker, og nu står jeg hårdt og skal bruge en sådan.

Jeg har søgt på google efter bedste evne, men jeg kan ikke lige finde noget. Nogen, der har et tip?

Det er ok hvis det er en multi-adapter, bare den kan yde 24v og min. 0,75A.

På forhånd MANGE tak :)

MVH
Per
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2005 - 14:28 #1
skal se senere om jeg ikke har en, tror jeg har omkring hundrede adaptorer *G*
Avatar billede -fozzi Nybegynder
10. september 2005 - 11:57 #2
Du kan evt. smide 2 12 volt sammen så har du en 24 volt.

de skal ligge i serie dvs. plus til minus.
Avatar billede berghammerj Nybegynder
04. november 2005 - 16:48 #3
Avatar billede nissetec Nybegynder
02. januar 2006 - 14:06 #4
Har prøvet et par gange, men linket "dør".

Lukker. Men tak for forsøgene.
Avatar billede nissetec Nybegynder
03. januar 2006 - 09:48 #5
Jeg skylder en bedre afslutning: Jeg vil ikke forsøge mig med lodde-kolbe i strømforsyninger. Sidst jeg gjorde det, tog det 1 uge at få fysiklokalet klart igen. Og linket virkede ikke. Jeg fandt ved nærmere søgen noget rce-elektronik på en .com side, men umiddelbart intet om strømforsyninger.

-> screem_brille (så mødes vi igen) :)
Havde du noget brugbart?

Hvis nogen føler sig snydt for point, så opretter jeg gerne et spørgsmål til tildeling af point. Bare skriv.

Godt nytår.